تارنمای رضوی ذوی القربی

کوششی در جهت نشر و گسترش فرهنگ رضوی

تارنمای رضوی ذوی القربی

کوششی در جهت نشر و گسترش فرهنگ رضوی

تارنمای رضوی ذوی القربی

رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرمود:«ستدفن بضعة منی بخراسان ما زارها مکروب الا نفس الله کربته ولا مذنب الا غفرالله ذنوبه»(عیون اخبار الرضا(ع)، ج2، ص 257)؛
پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد، هیچ گرفتار و گنه‏کاری او را زیارت نکند جز این که خداوند گرفتاری او را برطرف سازد و گناهانش را ببخشاید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جایگاه مُحِب در نزد امام

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

رواق حرم امام رضا(ع)

الکافی عن الحسن بن الجهم :
    قُلتُ لِأَبِی الحَسَنِ علیه السلام: لا تَنسَنی مِنَ الدُّعاءِ. قالَ : (أ)وَتَعلَمُ أنّی أنساکَ؟ فَتَفَکَّرتُ فی نَفسی وقُلتُ : هُوَ یَدعو لِشیعَتِهِ وأنَا مِن شیعَتِهِ، قُلتُ: لا، لا تَنسانی . قالَ : وکَیفَ عَلِمتَ ذلِکَ ؟ قُلتُ : إنّی مِن شیعَتِکَ، وإنَّکَ لَتَدعو لَهُم. فَقالَ: هَل عَلِمتَ بِشَیءٍ غَیرِ هذا؟ قُلتُ: لا. قالَ: إذا أرَدتَ أن تَعلَمَ ما لَکَ عِندی فَانظُر (إلى) ما لی عِندَکَ.

الکافى -به نقل از حسن بن جَهْم- :
    به امام رضا علیه السلام گفتم : مرا از دعا فراموش مکن. حضرت فرمود : «گمان مى کنى که من فراموشت مى کنم؟». اندکى در خودم اندیشیدم و با خود گفتم : او براى شیعیانش دعا مى کند و من نیز از شیعیانش هستم . آن گاه گفتم : نه ، فراموشم نمى کنى . فرمود : «از کجا فهمیدى ؟». گفتم: من از شیعیانت هستم و تو برایشان دعا مى کنى. فرمود : «آیا متوجّه چیز دیگرى جز این شدى؟». گفتم: نه. فرمود:«هرگاه خواستى بدانى که نزد من چه جایگاهى دارى، ببین من نزدت چه جایگاهى دارم».

الکافی : 2 / 652 / 4

نظرات  (۱)

۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۶ علی رضا عظیمی راد
سلام
سال نو و میلاد سراسر مفور و سرور حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک
http://mohajabe.blog.ir/post/%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک.
متاستفانه کامنتتون به اشتباه به قسمت اسپم ها برده شده بود؛ اینکه دیر جواب دادم...
التماس دعا...

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی